V svojih študentskih letih, sem se zelo pogosto srečeval z transportom in prevažanjem blaga skozi Slovenijo in tujino. Ta tematika pa me je namreč zelo zanimala, ter sem zaradi tega kar nekaj poudarka dajal na to temo, saj sem želel odkriti, kako to deluje v bolj globokem pomenu in kaj tukaj igra najpomembnejšo vlogo. Zato pa sem imel tudi kar nekaj projektnih nalog, katere so od mene zahtevale, da se o temu malo bolj pozanimam, ter razkrijem, kaj vse v ozadju igra vlogo.
Pri teh nalogah pa sem se pogosto srečal z depo Koper. Sprva, oziroma prvič, ko pa sem to videl, pa nisem točno vedel, kaj naj bi to sploh pomenilo. Ker se je šlo za logistično temo naloge, sem predvideval, da ima to morda veze z ladijskim prometom, saj se ravno odvija v Kopru, kateri pa ima zelo pomembno Luko.
Ko pa sem se malo poglobil v to, kaj je depo Koper, pa sem razkril, da gre za povezovanje ladijskega, železniškega in pa cestnega prometa, oziroma prevažanja blaga in surovin. Takrat pa mi je ta tema čisto vzela pozornost in zanimanje, saj me je začelo zelo zanimati kako ta povezava deluje. Odgovor pa je bil skoraj da vedno povezan z depo Koper, kajti velik del tovora, ki se ga razvaža po železnici in cestah, je usmerjenega v Koper, kjer pa se nato natovori na ladje, ter se ta tovor odpelje v druga pristanišča, drugih držav.
Zato pa sem se lahko skozi te naloge zares naučil in razumel, da je depo Koper za Slovenijo res zelo pomemben in igra pomemben kos v logistični sestavljanki naše države. Omogoča nam namreč razvoz blaga v notranjost Evrope, preko cestnega omrežja, ter tudi distribucijo in razvoz v druge celine, preko ladijskega prometa. Zato pa mi je bila to res zelo zanimiva tematika, katero sem lahko raziskal.